Invia Prémium - Utasaink választása program

Az Invia Prémium programot az Invia cégcsoport azzal a céllal hozta létre, hogy segítségével megkülönböztethessük azon kiváló partnereinket, akik minőségi útjait ügyfeleink is a legnagyobb becsben tartják.

Ennek megfelelően Invia.hu az utasok véleményeinek részletes kiértékelését követően dönti el, hogy melyik partnercég részesülhet ebben az elismerésben.

Hat feltétel szabja meg, hogy kik lehetnek jogosultak az Invia Prémium oklevélre:

  • Egy naptári évben a reklamációk száma nem haladhatja meg az 1%-ot.
  • Egy naptári évben az utasok elégedettségi szintje nem lehet alacsonyabb 8.0-ás átlagnál.
  • Egy naptári évben minimum 200 felnőtt utasunk választotta a partnerünk útját.
  • A partner minőségi adatszolgáltatással biztosítja, hogy utasainkat magas színvonalon tudjuk kiszolgálni teljes körű és naponta frissülő utazási információkkal.
  • A partner ugyanazon áron értékesíti útjait, mint amit az Inviának is ad és publikált kedvezményeit az utas irodánkban is igénybe veheti, ugyanazon feltételek mellett.
  • A partnerrel utazott utasok legalább fele minősítette az utazásszervezőt, azaz kitöltve visszaküldte az utazás értékelését.


Ahhoz, hogy bármelyik üzletfelünk megkaphassa az elismerést, a fenti hat kritériumnak maradéktalanul meg kell felelnie.

A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy ha egy adott naptári évben kevesebb mint 200 felnőtt választotta ezt az irodát / a nyaralásukból visszatért utasok több mint 1%-a bármilyen panasszal élt / a visszaküldött kérdőívek több mint fele nem érkezett vissza / a kérdőívek kiértékelése után az utazásokat 8.0-ás átlagnál rosszabb érdemjegyre értékelték / a rendelkezésünkre bocsátott adatok rendszeresen helytelen árakat, pontatlan leírásokat tartalmaznak / az utazás náluk kedvezőbb áron foglalható le mint nálunk akkor a szóban forgó utazási iroda nem kaphatja meg az Invia oklevelét.

Az elismerésben részesült utazási iroda természetesen szabadon használhatja az Invia Prémium logóját prospektusain, weboldalain, és egyéb online, vagy offline felületein.

Az Invia weboldalon az alábbi logóval emeljük ki az okleveles irodák legnépszerűbb útjait:

Ez a logó mutatja meg ügyfeleinknek, hogy a kitüntetett partneriroda adott szállodájával (illetve annak szolgáltatásaival, pl: árak, étkezés, szervezés, kirándulások, stb...) már régóta elégedettek utasaink.

Az Invia természetesen nem tudja garantálni, hogy a fenti logóval kiemelt utak mindig problémamentesek lesznek. Annak ellenére, hogy mind a helyi, mind a hazai csapat megtesz mindent a felhőtlen nyaralás érdekében, beláthatatlan tényezők bármikor befolyásolhatják a vakációk alakulását.

Az Invia Prémium elismerést olyan partnerirodáink érdemelhetik ki, akik már legalább egy éve az Invia szerződött üzletfelei, és az elmúlt évben legalább 200 felnőtt személynek értékesítettünk útjaikból.
Az Invia fenntartja a jogot, hogy amennyiben az adott naptári évben partnerei a korábban ismertetett minőségi kritériumoknak nem tesznek eleget, úgy bármikor elveheti az oklevelet, illetve a használatára vonatkozó jogot is visszavonhatja.

Az Invia alapesetben minden év januárjában értékeli ki az előző év utaskérdőíveit, s ezt követően osztja ki az Invia Prémium elismeréseket a partnerirodáknak az aktuális évre. Ennek megfelelően a 2014-ben kiosztott elismerések a 2013-as évben kiváló szolgáltatásokat nyújtó irodáknak kerültek kiosztásra.

Amennyiben a következő évben a kérdőívek kiértékelése újra pozitív eredményt hoz, ez automatikusan meghosszabbítja az Invia Prémium oklevél és logó használati jogát az aktuális évre.

Ha bármilyen észrevétel merülne fel a fentiekkel kapcsolatban, kérem írjon a info@invia.hu email-címre.

Az Ön értékesítője:

Ingyenesen hívható: H-P: 9-18 I Szo: 9-14:30 06 80 100 200 +40 316 300 926